ISTRAŽIVANJE: RAD S POTENCIJALNO DAROVITIM UČENICAMA OŠ TURANJ

by | lip 16, 2025 | Naslovnica, Projekti

Pri završetku drugog izdanja projekta Daroviti.LAB , odlučili smo provesti kratko istraživanje kako bismo dobili širu sliku o tome kako roditelji i učenici doživljavaju rad škole s darovitim učenicima. Iako nas je zanimalo i mišljenje o samom projektu Daroviti.LAB , glavni fokus bio je na općem pristupu škole darovitosti – prepoznavanju potencijala, podršci učenicima te prilagodbi nastavnih sadržaja.

U istraživanju je sudjelovalo 33 učenika od 4. do 8. razreda i 26 roditelja, koji su putem anonimnih upitnika podijelili svoja iskustva, komentare i prijedloge. Njihovi odgovori dali su nam uvid u to koliko se darovitost prepoznaje i njeguje u svakodnevnom školskom radu, koliko su učenici uključeni u aktivnosti koje ih zanimaju koliko su roditelji informirani i zadovoljni dosadašnjim pristupom.

Rezultati pokazuju da roditelji i učenici većinom pozitivno ocjenjuju trud škole u radu s darovima – posebno pohvaljuju raznolikost aktivnosti, angažman učitelja i poticajnu atmosferu. Projekt Daroviti.LAB pritom je dodatno prepoznat kao kvalitetna i korisna inicijativa.

Istovremeno, jasno su izražene i određene potrebe: veća individualizacija sadržaja, bolja komunikacija s roditeljima, šira uključenost učenika u aktivnosti te dodatna podrška onima koji možda još nisu formalno prepoznati kao daroviti, ali pokazuju potencijal.

Zahvaljujemo svim roditeljima i učenicima na iskrenim odgovorima. Povratne informacije koristit ćemo za daljnje unapređenje rada s darovima – kako bi naša škola bila još otvorenije, poticajnije i pravednije mjesto za sve učenike s izraženim sposobnostima i interesima.

Učiteljica. Ljiljana Mikšić

Istraživanje se može prelistati na: https://publuu.com/flip-book/903544/1977528

Skip to content